תפריט נגישות

שוטר יוסף קושינסקי ז"ל

קווים לדמותו


בחור גבוה, נאה. אוהב אנשים וחברה. בעל חוש הומור מיוחד אשר עד היום מקורביו צוחקים לזכר בדיחות ומעשי קונדס שיוסי עשה וסיפר. אדם מלא מרץ, אוהב את החיים ובעל הרבה תחומי התענינות ותחביבים. במהלך תקופת חייו הקצרה הוא התבלט בנכונותו לעזור לזולת, טוב ליבו, תמימותו ודרך המחשבה כי העולם נקי מרוע ועל כן אנו, אלמנתו ובנותיו, זכינו כי למרות שיוסי אינו עמנו בגופו הוא עמנו דרך אלפי הסיפורים, הזיכרונות והגעגועים שלנו ושל כל מי שזכה להכירו. יוסי היה מלא בהתלהבות והתעניינות לתחומים שונים ועל כך מעידים מגוון עיסוקיו, תעודותיו והתחביבים שלו (כגון: קוסם, שוטר, מציל). באופטימיות שלו ובחשיבתו כי כולם טובים ונחמדים הוא הצליח להתחבר עם אנשים השונים עד מאוד זה מזה בדעותיהם, גילם וסגנון חייהם.
עד היום ביום השנה למותו נאספים קבוצה גדולה של אנשים (כמה עשרות) עולים לקברו ואח"כ מעלים זכרונות על יוסי. אולם ימי זכרון אלו אינם ייחודיים רק לימי הזיכרון ובהזדמנויות שונות אנו פוגשות אנשים אשר נהנים להיזכר ביוסי.
לפני מספר שנים אני, בתו הבכורה - גיתית, הדרכתי קבוצת ישראלים בחו"ל כאשר נודע בקבוצה כי אני תושבת מכמורת החל אחד המטיילים לספר סיפורים על אבי (וזאת לפני שהוא ידע שזהו אבי) ואוטובוס שלם נהנה לשמוע סיפורים של אדם שהם לא מכירים אבל הסיפורים עליו כה מעניינים. סיפורים דומים קרו לי בצבא ובמסגרות שונות בחיי. אנו זכינו כי כל עוד קיימים הזיכרונות בלבנו - יוסי חי עמנו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה