תפריט נגישות

שוטר יוסף קושינסקי ז"ל

יוסף קושינסקי
בן 34 בנפלו
למד באוניברסיטת בר אילן
בן אדית וחנוך
נולד בפולין
בי"ח בחשוון תש"ו, 25/10/1946
התגורר במכמרת
התגייס ב-5.6.1978
שרת במשטרת ישראל
יחידה: משמר הגבול (מג"ב)
נפל בעת שירותו
בכ"ד באייר תש"מ, 10/5/1980
מקום קבורה: מכמורת
הותיר: אשה ושתי בנות - גיתית וזיוית

קורות חיים

סמ"ש (סמל שני) קושינסקי יוסף, בן אדית וחנוך, נולד בפולין ב- 25.10.1946 והיה הבן היחיד. הוא והוריו עלו ארצה כשיוסי היה בן 18. הוא למד עברית באולפן בנתניה וכך הכיר את אשתו לעתיד. לאחר תקופת חיזור נמרצת נישאו השניים ועברו לגור במכמורת.

כשנה וחצי אחרי הנישואים נולדה בתו הבכורה - גיתית, וכשלוש וחצי שנים אח"כ נולדה בתו השנייה - זיוית. יוסי למד עברית, השלים בגרות והתקבל לאוניברסיטת בר אילן.

הוא עבד במשטרה מספר שנים, לאחר מכן בעבודות שונות כגון הדרכת נוער, מציל בים ובבריכה ובהמשך אחראי מטעם משרד הפנים על כל חופי ובריכות הארץ. במקצועו העיקרי היה קוסם (אשר הופיע בטלויזיה וזכה להכרה ופירסום רב). כחמש שנים לפני מותו הוא התגייס למשמר הגבול, כאחראי על השמירה במושב.

תחביביו היו צלילה, דייג, סקי מים, דאייה, צניחה, רכיבה על סוסים. כמו כן היה יוסף ממציא וטייס חובב. הוא היה בעל חוש הומור. אוהב אנשים וחברה, אדם מלא מרץ, אוהב את החיים ובעל תחומי התעניינות ותחביבים רבים. הוא התבלט בנכונותו לעזור לזולת, בטוב ליבו, בתמימותו ובדרך המחשבה כי העולם נקי מרוע. יוסי היה מלא התלהבות לתחומים שונים ועל כך מעידים עיסוקיו המגוונים, תעודותיו ותחביביו (כגון: קוסם, שוטר ומציל). באופטימיות שלו ובחשיבתו כי כולם טובים ונחמדים הוא הצליח להתחבר עם אנשים השונים עד מאוד זה מזה בדעותיהם, גילם וסגנון חייהם.

ב-10.5.1980 נפל יוסף. הוא הובא למנוחות בבית העלמין במושב מכמורת. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

"יהי זכרו ברוך"

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה