* מידע נוסף
תפריט נגישות

רס"ן יובל שריר ז"ל

רשימות לזכרו

מכתב תנחומים למשפחת שריר

אלבום תמונות

ליוסי שריר, הרעיה שמחה (סיסי) וכל בני משפחת שריר. קבלו נא את תנחומינו העמוקים על מותו של בנכם רס"ן יובל ז"ל, שמת מפצעיו לאחר שנפגע קשה מאוד בתאונת דרכים, בעת שהיה בנסיעה לישיבה בת"א, לאחר לילה של פעילות מבצעית באיזור חברון.

תמצית מאישיותו ופעילותו של יובל ז"ל
יובל שהיה בן 34 במותו, היה ידוע כאדם משכמו ומעלה ופעל רבות בתחום בטחון ישראל. מילדותו היה יובל ספורטאי מצטיין וכדורגלן מוכשר. יובל שיחק במדי קבוצת הכדורגל שמשון ת"א ולאחר מכן במדי קבוצת מכבי חולון אף ששרת בצבא הקבע. באמצע שנות התשעים יובל נחשב למלך השערים בליגה. לפני כשלוש שנים סיים יובל את הריירה בכדורגל לאחר שיצא ללימודים מטעם הצבא.
יובל, שהיה בשרות קבע בצה"ל 13 שנים, החל את דרכו בצבא כלוחם בסיירת גולני, בהמשך עבר ליחידה מיוחדת מגל"ן, היה מעורב בשורה ארוכה של מבצעים שביצע צה"ל בלבנון ובשטחים. למעשה, רוב פעילותו בוצעה בשטחים.יובל שירת במספר תפקידי שדה
ובתפקידים מיוחדים, בין היתר, היה ממתכנני מסלול ביקור האפיפיור ואבטחתו מטעם צה"ל, שירת כסמג"ד בבה"ד 1 ועוד. בתפקידו האחרון, שימש כקצין אג"מ בחטיבה מרחבית יהודה - החטיבה האחראית לאבטחת חייהם של המתיישבים בגיזרת חברון: מצומת גוש עציון ועד בואך באר שבע.
לדברי מפקדיו ועמיתיו, יובל ביצע את תפקידו במסגרת אירועי "גיאות ושפל", תוך כדי הצגת השקעה אישית יוצאת דופן, היה בעל נחישות ויזמה, בילה לילות כימים במטרה לסכל פח"ע (פעילות חבלנית עוינת), בעצירת מבוקשים, במבצעים לאיתור אמל"ח (מצעי לחימה) ובמניעת זליגת מפגעים לשטחי ישראל. יובל היה קצין איכותי, מנומס, תמיד מחייך, הפגין רוגע, נסך בטחון בפקודיו וביצע את כל הפעילויות בהן היה מעורב, באופן
מקצועי.
בתאריך 18.06.2002, יובל היה בדרכו לישיבת מטה בת"א, הרכב בו נסע הידרדר לתעלה, בין צומת נחשון לצומת ראם (מסמייה). עקב התאונה יובל נפצע קשה מאוד (נהגו נפצע באורח קל). בשלב ראשון, יובל הוחש לבית חולים "קפלן" ולאחר מכן לבית-חולים "תל השומר". יובל נאבק על חייו כשבוע ימים אך עקב הפציעה החמורה, הוא לא החזיק מעמד ונפטר. יהי זכרו ברוך.
יובל הניח אחריו אישה - מירי, בחודש התשיעי להריונה, בת - רותם (7) ובן - שי (4).

בשם עובדי מחלקת הבטיחות
יוחנן מי-רז

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה