תפריט נגישות

קא"ב מידן מאיר ז"ל

מידן מאיר
בן 24 בנפלו
בן לילך ורונן
נולד בתל אביב
בט' באדר א' תשנ"ז, 16/2/1997
התגורר בתל אביב
התגייס ב-11.12.2016
שרת בחיל המודיעין, מוסד
נפל בעת שירותו
בי"ב בניסן תשפ"א, 24/3/2021
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
אזור: 2, חלקה: 21, שורה: 2, קבר: 3.
הותיר: הורים ואח

קורות חיים

בנם של לילך ורונן. נולד ביום ט' באדר א' תשנ"ז (16.2.1997) בתל אביב. אח צעיר לתמיר.

מידן היה בחור מיוחד. טוב לב, נעים הליכות, חכם וצנוע. היה חברותי, משעשע ואהוב על חבריו ועל כל מי שהכירו.

גדל והתחנך באור יהודה. עד כיתה ו' למד בבית הספר היסודי המקומי "שיזף" ומכיתה ז' למד בקריית אונו במסלול המחוננים – תחילה בחטיבת הביניים שז"ר ובהמשך בתיכון על שם יצחק בן-צבי במגמה ריאלית. מגיל צעיר הפגין יכולות למידה גבוהות, בעיקר מתמטיות, ובלט בחוכמתו ובכישוריו. כבר במהלך התיכון למד באוניברסיטת בר-אילן, והשלים תואר ראשון במדעי המחשב עוד טרם גיוסו.

בגיל חמש למד מידן לשחק שחמט, התאהב במשחק והצטיין בו. היה חבר במועדון השחמט של קריית אונו. בהיותו בן עשר הצטרף לאיגוד הישראלי לשחמט, השתתף בתחרויות ארציות ודורג במקומות גבוהים. תכופות שיחק עם מבוגרים. גם בבגרותו היה זה המשחק האהוב עליו והוא המשיך לשחק בו בתוכנת מחשב.

מגיל צעיר הייתה נעם חברתו הקרובה ביותר של מידן, הם למדו יחד בכל שנות החטיבה והתיכון וחברותם המיוחדת נשמרה גם לאחר מכן ולאורך השנים. בשעות הפנאי ובחופשים תמיד בילו יחד ובין היתר גם צפו בסרטי מדע בדיוני שמידן אהב כל כך (ונעם פחות), שיחקו טניס ובילו בבריכה.

מידן אהב בעלי חיים. את הכלב מילקי אימץ כגור ומאז נכנס לליבו ונהיה חלק בלתי נפרד מהמשפחה. בזכות מילקי גרם מידן לנעם לא לפחד מכלבים. גם לאחר שעבר מבית הוריו והיה מגיע לבקר אותם, ניגש לפני הכול לכלבו האהוב שנותר עימם בביתם.

בנוסף, הוא אהב מאוד כדורגל. לפני הגיוס טס לאיטליה עם הוריו כדי לצפות במשחק של הקבוצה האיטלקית "יובנטוס", אותה אהד מאז היותו ילד.

ביום 11.12.2016 התגייס לצה"ל ושובץ בחיל המודיעין במחנה "גלילות". הודות לכישוריו יוצאי הדופן שובץ בתפקיד מְפַתח תוכנה במשרד ראש הממשלה, בדרגת קצין אקדמאי בכיר, והיה שותף למיזמים שתרמו לביטחון המדינה. מפקדיו ראו בו אדם ערכי, מקצוען, מהיר תפיסה, יסודי ומעמיק. הם כתבו: "מידן עשה מעל ומעבר כדי לתרום, התנדב לכל משימה, אהב לסייע לחבריו ותרם רבות לרמה

המקצועית ... הוא נתן מעצמו ללא גבולות". בנוסף הוא גם ארגן פעילויות חברתיות לגיבוש והיה אהוב ומקובל ביחידה. לאחר שלוש שנות שירות החובה המשיך בשירות קבע.

בשנת 2020 עבר לגור עם שותפים בדירה שכורה בתל אביב בה אהב לארח חברים. הדירה הייתה בקרבת חוף הים ומידן היה רץ על החוף כחלק מאימוני הכושר עליהם הקפיד, זאת במקביל לשמירה על תזונה נכונה ובריאה. בתקופה זו גם הפך לצמחוני מתוך אהבתו לבעלי חיים.

מילדות אהב טיולים ונסיעות לחו"ל. עסק רבות בפעילות ספורטיבית. מתקני "אקסטרים" לא הפחידו אותו והסבו לו הנאה רבה. יצא למסעדות, מסיבות ובילויים, העריך בגדים יפים, הקפיד בלבושו ואהב את "החיים הטובים". בכוחות עצמו למד להכין קינוחים ברמה גבוהה מאוד, ואהב לאפות.

הייתה לו נפש עדינה וטובה, ניחן בשקט ובענווה, שאף להיטיב עם הסובבים אותו ולא פגע באיש. לאורך חייו היה לו חשוב להתנדב, לתרום מעצמו ולהשקיע. את חותמו הותיר במעשיו וביחסו לזולת, ובליבותיהם של כל מכריו.

קצין אקדמאי בכיר מידן מאיר נפל בעת שירותו ביום י"ב בניסן תשפ"א (24.3.2021). בן עשרים וארבע בנופלו. הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי קריית שאול בתל אביב. הותיר הורים ואח.

מידן מונצח באתר ההנצחה לחללי קהילת המודיעין בבסיס "גלילות", באתר הזיכרון במשרד ראש הממשלה, ב"גן הבנים" באור יהודה ובתיכון "בן-צבי" בקריית אונו.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה