תפריט נגישות

רס"ן יוסף-ישעיהו קניג ז"ל

יוסף-ישעיהו קניג
בן 37 בנפלו
למד באוניברסיטת בר אילן
בן גילה ושאול
נולד בחיפה
בד' בשבט תשכ"ז, 15/1/1967
התגורר בחיפה
התגייס ב-13.8.1985
שרת בחיל הלוגיסטיקה
יחידה: בסיס מזון 6110
נפל בעת שירותו
בכ"ח בכסלו תשס"ה, 11/12/2004
מקום קבורה: חיפה
אזור: ג, חלקה: 3, שורה: 8, קבר: 8.
הותיר: אשה - מירי ושלושה ילדים - עידו שני ועדי

קורות חיים

יוסף (ישעיהו) בן גילה ושאול. נולד ביום ד' בשבט תשכ"ז (15.1.1967) בבית החולים "רוטשילד", אח לדרור ורון. בשנות חייו הראשונות התגוררה המשפחה בכרמל הצרפתי בחיפה, שם החל את לימודיו בבית-הספר היסודי "טשרניחובסקי". כשעברה המשפחה להתגורר בכרמליה המשיך את לימודיו בבית-הספר היסודי "הרצל".

יוסי היה ילד ונער ספורטיבי, למד ג'ודו והגיע עד חגורה שחורה. הוא שיחק כדורסל במשך שנים. בשעותיו הפנויות אהב לקרוא ספרים ולצפות בסרטים, והיה מדריך בשבט "תדהר" בתנועת הצופים בחיפה.

יוסי למד בחטיבת-הביניים ובתיכון "עירוני ה'", וסיים את לימודיו ובידו תעודת בגרות.

בכיתה י"א פגש את מירי, שהיתה לחברתו ולימים אישתו.

באוגוסט 1985 התגייס יוסי לצה"ל לחיל התותחנים ובתום שירותו הסדיר הצטרף כקצין לשורות צבא הקבע. במהלך שירותו עבר יוסי בסיסים שונים מדרום הארץ ועד צפונה. בשנות שירותו רכש חברים רבים, אהב מאוד את תפקידיו ומילא אותם תמיד על הצד הטוב ביותר.

בשנת 1989 נישאו יוסי ומירי ובמרוצת השנים נולדו שלושת ילדיהם: עידו, שני ועדי.

יוסי למד לימודי תואר ראשון באוניברסיטת בר אילן.

בשנת 1998 חלה יוסי במחלה סופנית ואיומה שאובחנה שנה לאחר-מכן כמחלת ניוון השרירים ALS, מחלה שמנוונת אט-אט את כל שרירי הגוף עד לשיתוק מוחלט של כל הגפים.

יוסי דאג לכולם מקטן ועד גדול, וגם לאחר שחלה המשיך להגיע לבסיס על כיסא גלגלים.

בנובמבר 2000, כשמצבו התדרדר, אושפז יוסי בבית-החולים "רמב"ם", הוזן באופן מלאכותי, היות שלא יכול היה לאכול והונשם במשך ארבע שנים.

כל זמן המחלה יוסי היה אופטימי ולמרות שלא יכול היה לדבר תיקשר עם סביבתו בעזרת העיניים ותמיד הזכיר לכולם עד כמה הוא אוהב אותם.

ביום כ"ח בכסלו תשס"ה (11.12.2004) נפטר רס"ן יוסף קניג והוא בן שלושים-ושבע. הוא הובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי בחיפה. הותיר אחריו אישה, בן ושתי בנות, אם ושני אחים.

בני המשפחה כותבים: "לאבד את יוסי היה לאבד בן, בעל, אח, אב ובעיקר חבר!"

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה