תפריט נגישות

סמ"ר אדהם סלימאן ז"ל

אדהם סלימאן
בן 27 בנפלו
למד בשלוחת בר אילן בצפת
בן רחאב ועאדל
נולד במג'אר
בי' בשבט תשל"ה, 22/1/1975
התגורר במג'אר
התגייס ב-13.1.2001
שרת במשטרת ישראל
נפל בעת מילוי תפקידו
בט"ו בחשוון תשס"ד, 10/11/2003
מקום קבורה: מג'אר
הותיר: הורים ואחים

קורות חיים

המנוח אדהם סלימאן נולד בכפר מג'אר ב-22.1.1975. למד בבית הספר היסודי ב' בכפר מג'אר והמשיך את לימודיו העל יסודיים בבית הספר המקיף ב' בכפר מג'אר במגמה ריאלית. לאחר מכן למד באוניברסיטת בר אילן בשלוחת צפת, במגמת מזרחנות ומינהל עסקים.

במהלך לימודיו התגייס למשטרת ישראל ביום 13.1.02. בגיוסו למשטרה, מימש את חלום ילדותו למלא את חובתו למולדת. אדהם שירת במרחב דוד, נקודת הר הבית, לכל אורך שירותו במשטרה. מותו קטע את שני חלומותיו להיות קצין במשטרה ובוגר תואר אקדמאי. זמן קצר לפני מותו, אדהם התארס עם בחירת ליבו, אך לא זכה להתחתן ולהקים בית בישראל.

המנוח נפל בעת מילוי תפקידו כאשר חזר מיחידתו כדי להיבחן במבחן אשר מעניק לו תואר בוגר אוניברסיטת בר אילן.

אדהם היה ידוע בין חבריו ומקורביו כנעים הליכות, בעל חוש הומור והשרה אוירה חיובית בסביבתו. מותו הפתאומי גרם לכאב ולעצב רב בתוך משפחתו עם אבידת אחד מהמוצלחים מבניה.

הותיר אחריו ארוסה בת 18 והורים - אבא, פנסיונר משרד החינוך והתרבות ואמא - עקרת בית אשר גילדה לפי מיטב החינוך לאהבת המולדת על כל פסיפס עדותיה. גידלה ארבעה בנים ובת אחת.

אדהם היה ידוע בין חבריו ומקורביו כנעים הליכות, בעל חוש הומור והשרה אוירה חיובית בסביבתו. מותו הפתאומי גרם לכאב ולעצב רב בתוך משפחתו עם אבידת אחד מהמוצלחים מבניה. בנפילתו השאיר אחריו שבר ללא מרפא וכאב עצום בכל כפרו. שיהיה זכרו ברוך ותקוותינו שאדהם יהיה הקורבן האחרון בתאונות דרכים והמשפחה לא תדע עוד צער.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה