תפריט נגישות

סא"ל עמיר בלום ז"ל

"חיים מלאים" - שיר פרידה של עמיר


בהלוויה הושמע, על פי בקשתו, השיר שאהב, "יום מושלם" של לו ריד.
שרה קראה את שיר הפרידה שכתב, "חיים מלאים": "נולדתי בתחילת שנות השבעים (במאה הקודמת, המאה העשרים) / 1971, בין מלחמות ששת הימים ויום הכיפורים. / גדלתי במשפחה אוהבת ותומכת, אבא, אימא ושלושה אחים יקרים. / חייתי חיים מלאים.
בתי ספר, פנימייה צבאית, מגיל צעיר במדים. / בלשון המעטה לא הייתי התלמיד הכי מוצלח בתיכון, / אבל היו חוויות ונרכשו מספר חברים, כאלו שמלווים עשרות שנים.
/ חייתי חיים מלאים. / התגייסתי לצבא. טנקיסט גאה - קצונה, / שטחים, לבנון, הרבה אימונים, / חוויות טובות וחלקן פחות. / הרבה 'שטח', תפקידי פיקוד ומטה, בטיחות בדרכים.
פקודים, מפקדים, חברים לדרך, התקדמות בסולם הדרגות, / 27 שנות שירות, שהם שני שליש מהחיים. / בשיא הצניעות, עשיתי דברים חשובים ומהותיים, / חייתי חיים מלאים. / וטיולים, לימודים, קצת בילויים ובנות, / עד שמצאתי את האחת, היקירה, שתפסה אותי בביצים / ממשפחה טובה, אוהבת, אנשים יקרים.
אהבה וחתונה תוך שנה ועשרה חודשים. / אשתי היקרה, הצלחנו לא רע, / הקמנו בית ונולדו שלושה ילדים אהובים, / לא חושב שהייתי עושה אחרת את הדברים, / וגם אם לא מיציתי לגמרי, זה באמת בסדר, / כי עמוק בפנים אני יודע, שחייתי חיים מלאים."

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה