* מידע נוסף
תפריט נגישות

סמ"ר שי צבאג ז"ל

דברים לזכרו

האחות יעל

אלבום תמונות

שי, אחי היקר

נולדתי שנה ושמונה חודשים אחריך. היית כמו אח תאום בשבילי. אני זוכרת איך היית שומר עליי תמיד כבר מהגן. היינו יחד שנה בגן יהודית. אני לא אשכח את הצחוקים ואת הכיף שעברנו יחד שם.

בבית הספר היסודי "זומר" היינו 7 שנים ביחד כי היית כיתה מעליי.

אני זוכרת שגם שם שמרת עליי תמיד והגנת עליי.

כשהייתי צריכה לבחור בית ספר תיכון, בחרתי בבית ספר תיכון שאתה הלכת אליו,כך שהיינו יחד 3 שנים ב"אורט אבין". אני זוכרת שכל הזמן היו לי שאלות במתמטיקה או בפיזיקה ובאתי אליך ותמיד היה לך זמן לעזור לי והרבה סבלנות כי הייתי באה לבקש ממך עזרה המון. אני לא אשכח איך שנינו ישבנו בשולחן פינת האוכל בסלון לקראת בחינת הבגרות במתמטיקה, ישבנו שעות ופתרנו יחד תרגילים.

ואז התגייסת לצבא ולי היה קשה כבר שאתה לא איתי בבית הספר…

אני כמובן התגייסתי שנה אחריך ובאופן מפתיע הגעתי לחיל חימוש לעבור טירונות בבסיס שלך. אתה הדרכת אותי במחשבים. לאורך כל החיים היית היכן שאני הייתי. אני לא אשכח שהיית מחכה לי אחרי המטווח בשעה 23:00 עם אוכל ומכריח אותי לאכול ואיך כשנתנו לי לשמור בשער עם הנשק ואני פחדתי, אז באת לשמור איתי ולהעביר לי את הזמן...

ואת זה שלא הפסקת להציק למפקד שלך כדי שישבץ אותי קל"ב... ולא סתם קל"ב אלא ביחידה טובה... בסופו של דבר הגעתי ליחידה טובה עם אנשים טובים והכל בזכותך... וכאן זה מסתיים בלילה אחד נורא, בגלל בן אדם נבלה שלקח אותך ממני היית אח גדול טוב, מדריך ועוזר לכל מי שרק ביקש.

אוהבת אותך ולא מפסיקה לחשוב עליך,

אחותך יעל.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה