* מידע נוסף
תפריט נגישות

רס"ן תומר שליפקוביץ ז"ל

רשימות לזכרו

תומר / אלינור

אלבום תמונות

תומר!

בזכרוני תמיד אתה אך מה לעשות ה לקחך בטוחני שאתה עוד בשמיים כמו שהיית בחיים, היית מלאך, ונשארת מלאך למרות שכל יום שעובר והגעגוע בי גובר אני ממשיכה להיזכר, להיזכר בכל הרגעים הטובים והקשים אשר בהם איתך עברתי בכל דבר הכי קטן ובכל רגע ודקה הכי יפה אני זוכרת את היום הראשון שהגעתי למשרד ונכנסתי לחדרך, איך שהעלית מן חיוך סתמי שכזה, ואמרת לי אל תדאגי הכל יהיה בסדר מה את לחוצה, תירגעי, גם אני חדש פה (כלומר בתפקיד) הגעתי איתך זה בסדר את לא לבד.
וששאלת אותי מהיכן אני אז התביישתי ואמרתי לך רק את הכתובת ולא את האיזור, ואיך שאתה פשוט תומר שכזה אמרת לי כל פרט ופרט, שפשוט אותי השארת בשוק מוחלט, וכי גרמת לי לא להתבייש במה שאני ולא מאיפה שבאתי, ועכשיו שאני חושבת על זה אני מאוד גאה כי בסה"כ היינו שכנים קרובים ולמדנו גם באותו ביה"ס (בסמ"ת) ושאיך שלא יהיה בסוף יצא לנו, לי במיוחד להכיר בן אדם מיוחד ומקסים עם אישיות מיוחדת במינה.
נכון, היו לנו רגעים קשים אך שיחה אחת שלך עזרה לי להתגבר על זה.
אמרו לי כולם שמאז שעברתי להיות הפקידה שלך הכול פתאום נעשה שונה, נעשה ורוד וכאילו שכלום לא קרה ואותי זה שינה.
תומר, את יום הולדתך האחרון קשה היה לי לשכוח, היה זה יום ראשון ה- 24.11.01 הגעת חולה אחרי משחק הכדורגל בו היית ביום שבת, ואז הלכתי בהפסקה לקנות לך עוגה ושתייה והזמנתי את כל המחלקה וחבריך לפלוגה כדי לשמח אותך ולחגוג לך מסיבת הפתעה וכל זה מבלי שתדע, אך איך אפשר שעליך לעבוד כשאמרתי לך שהמפל"ג אותך רוצה לראות ואתה לי האמנת ולאשר ישר הלכת, ובינתיים המשרד שלך התחיל להתמלא באנשים קרובים ואהובים, ואז שלחתי את בני חברך שיקרא לך, ואתה ישר במפתיע ידעת שלך מסיבת הפתעה מחכה במשרד, ופתאום כשנכנסת למשרד לי בשקט אמרת כולם כבר כאן??? זה היה דבר מדהים איך שידעת, אבל אני שמחה שגרמתי לך להרגשה כזו טובה, זה עשה לי טוב לראות אותך מאושר ואיך שהערכת את מה שעשיתי בעבורך, ראיתי את זה שכולם הלכו ואתה אמרת לי כל הכבוד לך אבל את לא נורמאלית, הייתה לי הרגשה שאת מתכננת משהו, ואז אמרתי לך שמגיע לך יותר מזה...
נכון שלמרות הכול אני חושבת ונזכרת גם ברגעים הלא כל כך קלים אתך, אך אני לא מצטערת ואפילו לא לרגע אחד, והייתי עושה הרבה רק כדי להחזיר את אותו הרגע הזה.
אני רוצה לספר כל פרט הכי קטן שעברתי במשך כל התקופה הזו אתך, אך משהו עוצר בעדי מלהוציא את זה. אני יודעת שאומרים שהזמן עושה את שלו, אבל אני יודעת שאבדתי אנשים שקרובים אלי, משפחה, אבל דבר כזה עוד לא היה לי אני אומרת לכולם, וכמעט אין יום שאני לא מדברת עליך, אני רואה עכשיו איך שהחיים הולכים ונעלמים לנו מהר מדי, ושצריך לנצל כל רגע וכל דקה כי אחרת מה הם שווים.
תומר מה נותר לי אלא לומר לך שתנוח לך על משכבך בשקט ובשלווה ושנמשיך להזכיר ולהנציח את שמך בכל מקום אשר בו נתת חלק ממך!

"יהי זכרך ברוך"

אלינור.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה